nzngk
30+2 yim. Çok hareketli bebeğim bir kaç gündür pek durgundu,çok endişelendim alışık olmadığım durumdu.Uzun yol yolculuğu yaptım yoruldu herhalde dedim kendimi öyle telkinledim🙂Neyse ki şimdi eski formuna döndü çok şükür.
Kesinlikle günü gününe tutmuyor bu bıcırıkların☺️