_sena_ canım sezaryan oldum zaten hastanede bana 5 tane bole çocuk bezi gibi büyük bez verdiler 1 tanesini kullanmıştım onuda narkozdan çıkarken hasta bakıcı silerken değiştirmiş sonrasında bu normal pedlerin en genisini almıştım bide tek kullanımlık kilot vardı onadan kullandim batmadida üstüm okadar sadece hamile kilotlari varya yüksek bel onları 2 aya yakın kulllandim dikise gelmesin diye normal çamaşır canimini acitmisti