Merhaba görümcemin uyuz olduğunu öğrendik bebeğim 24 günlük öğrendiğimden beri kaşınıyorum psikolojikmidir nedir bize de geçtiyse ne yapacağız çok canım sıkılıyor emzirirken uyuz kapan oldu mu ve bebeği uyuz olan çok küçük daha yavrum kırkı çıkmadı lütfen yaşayan var sa bilgilendirebilir mi