Anneler merhaba 12+2 haftalığız şuan sürekli devam eden düşük tansiyon sorunu yaşayanlar varmı düştüğünde nasıl önlemler alıyorsunuz hayatınızı kısıtlayacak şekildemi
8/4 e kadar düştüğünü gördüm şuana kadar en iyi halim 9/5 daha üstünü göremiyorum ve sürekli halsiz ve baygın gibiyim evimin işini bile yapamıyorum sadece yatıyorum doktorum düşük tansiyonun sorun olmadığını sadece beni nekadar etkilediğinin önemli olduğunu söyledi çok ağır olmasada arada işimi yapabilmek istiyorum tavsiyeleriniz varmıdır
Doktorum sadece sıvıyı çoğalt tuzlu ayran ve tuzu kullanmamı önerdi şimdilik.