Didemmsss Bugün doktora gittim bebeğin eşi bebekten aşşağıda dedi zamanla yukarıda çıkabilir aşşağıda da kalabilir yorma kendini ani hareket etme dedi. Çok korktum doktor bi sorun olmaz dedi ama aynı durumu yaşayanlar varsa söyleyebilir mi ne yapmam gerekiyo
Dmtkblt Didemmsss 19 haftada aynı dirumdaydim bolbol dinlendim progestan kullaniorum zamanla bebek kilo aldıkça yukarı cikiyr Allah’ın izniyle şuan 24 haftayim şükür düzeldi ama hala dikkatli davraniorum
bus91 Didemmsss benımde ilk aylar öyleydı cok yukarlara uzanma fazla eğilme kendını yorma bana doktorum cok tehlikeli dememişti sadece hareketlerıne dıkkat edeceksın demıştı cok şükür sonra duzeldı suan 33 haftadayız 😉