mumumu Kızlar son adet tarihim 26 Şubat. Yarın kontrolüm var . Bulantım başladı biraz ve kasıklarım, sırtım ağrıyor sizlerin belirtileri neler, neler canınız çekiyor, kanamanız akıntınız oluyor mu hep beraber konuşalım dertleşelim 🙏
citlenbigim2212 mumumu bende 5+5 teyim sırt ağrım kasık ağrım oluyor ve bende akıntı var doktorum enfeksiyon olduğunu söyleyip ilaç verdi onun haricinde çok nadir bulantım oldu öğrendiğimden beri
Mom0891 mumumu canım benim de son adet tarihim 22 şubat.Kasıklarım çok agrıyor bir halsizlik uyku hali içerisindeyim.Kahverengi akıntım geldi doktorum progestan basladı bugunde alttan muayenede gördüm kesemi ve içini şükür hiçbir sorun yok.Ama günümü mışıl mışıl uyuyarak geçiriyorum 😂Bende bulantı oluyor kusma henüz olmadı birde yarım saatte 1 idrarım geliyor yani sık idrara çıkıyorum ❤️
-YildizTozu- mumumu bende 5+1 haftalığım benimde biraz bulantım var birde çok sık tuvalete gidiyorum 🙃 4. Haftamda çok az kahverengi lekelenmem oldu progestan kullanıyorum. Çarşamba kontrolüm var inşallah keseyi göreceğim 🙏
melekanesi mumumu benimde son adet tarihim 19 Şubat 5+3üm. Cumartesi günü keseyi gördük çok şükür. 5 Nisan’da kalp atışı için gideceğiz inşallah. Bel ve sırt ağrım, beyaz akıntı, ara ara kasık ağrım oluyor. İnşallah güzel haberlerle geliriz buraya 🤲🏻🧿
Sumyyealr Mom0891 canım sana birşey soracak hemşireyim demiştin 6+5 haftalık hamileyim ve sabahtan beri sol kaşığım da batma hissi şeklinde ağrı var fakat şiddetli değil hafif ara ara geliyor bu batma hissi ve korkuyorum gaz problemim normaldede yaşayan birisiydin acaba kabızlık ta var ondan olabilir mi şuan sıcak su torbası yapıp kasığıma koydum şuan cidden korkuyorum 😧
Mom0891 mumumu canım ben hemşireyim sana şöyle diyebilirim akıntının kıvamı kokusu ve rengine göre değişiyor sıklıkla idrar yolu enfeksiyonu ile karşılaşılabiliyor şu dönemde.pamuklu çamaşır giy ve bölgeni önden arkaya yıkama yap🙏🏽
Sumyyealr mumumu bende hep akıntı oluyor ama az az yani bekarkende olurdu ama koku yok şeffaf kuru beyaz şekilde doktorum normal dedi bana hamileyim şuan 6+1 hala var ama az tabiki
mumumu mhbbbera ben ceviz muz falan yiyorum bide ayran da çok içiyorum ve canım aşırı turşu istiyor suyunu falan içiyorum fulll
Ayse_ayhan12 Bende 5+2 yarın kontrolümüz var bakalım görebilecek miyiz çok heyecanlıyız miğde bulantısı ilk öğrendiğimde olmuştu ama şu anda yok kremsi şekilde akıntım var halsizlik ve uyku hali çok var birde aşşırı şekilde bel ağrısı ama hepsi ayrı ayrı çok güzel 🤗🤗
Baloglum20 mumumu Sat 23 Şubat sürekli bir uyku hali ve üşüme.Oglumda sıcaklardim Şubat’ın ortasında bundada tam tersi 🤷 Başka hiç bir şey yok çok şükür.Bulanti vs sonradan geliyor bana sabahları oda tek çok şükür.
Baloglum20 mumumu Doğalgaz faturası uçacak 🙈😂 Oğlum ve eşim terden bayildilar evde ben kat kat giyindim.Ne yapım sanki parmaklarım buza batırılmış 🥶