Dayanamiyorum sabahdan ağliyorum gözlerim şiş ya Allahim onu bana kaç yil sonra vermişdi hiç o transfer tutmasaydi bu kadar kötü olmazdim belkide ya canimdan can kopuyor derdleşecek bir annem var o da çok kötü sizlerle paylaşmak istedim nefes alamiyorum boğluyorum