sumce Bugün itibariyle 10 günluk olan oğlumun doğum hikayesini ben de yazmak istedim. 40+ lı haftada her gün foruma girip doğum hikayesi okuyordum ve sabırsızlikla ne zaman doğuma gideceğimi düsünuyordum. 40+4 e kadar her gün hastaneye nst ye gidip geldim. En son 19 Mart sabahı eşime bugun bizim oğlan gelir belki dedim ve nst için hastaneye gittim. Çatı muayenesi + nst sonrası eve geldim. Rahmimde adet ağrısı gibi ağrı olup geçiyordu oysa ben belimden rahmime gelecek sancılar bekliyordum. Eve gelip kahvaltı yaparken sancilarim artmaya başladı. Annem hastaneye gidelim dedi ve biz hazirlanip hastaneye gittik. Muayenelerde 4 cm açılma ile yatışım yapıldı. Saat 1-2 gibi hastaneye gittik ama doğumhaneye 4 gibi geçtim. O saate kadar koridorda yürüdüm sancilarimi karşiladim o arada annem Meryem Ana otunu suya koydu ve ben onu doğumhaneye yanima aldim. Benim sancilarım adet ağrisi gibi rahmime vurup vurup geciyordu. Doğumhanede sancilari squat yaparak ve ikinarak karşıladım. 4 gibi doğumhanedeydim 7 bucuk gibi oğlum doğdu. Kesisiz bi doğum olsun isterdim ama malesef ki kesi ve dikişim var. Kesi aninı hiç hatirlamiyorum 🤭 Yavrumun doğduğu an buyuk bir rahatlama yaşadım 🙊 Dikişleri de igne ile uyuşturduktan sonra diktiler onu da bu şekilde atlattım. Bugün tam 10 günluk oldu benim oğlan. Dogumu devlet hastanesinde yaptım ebelerden ve doktorumdan cok memnunum çok sükur 🤲 Bugun annem gitti onun duygusalligini yaşıyorum ve oğlumla yeni hayata alışmaya çalışıyorum. Bir miktar annelik hüznü de yaşıyor olabilirim.. Uzun oldu anlatamadığım şeyler de var ama Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin inşallah..🤲
Evinongann sumce geçmiş olsun Allah bağışlasın insaalah, ne güzel kurtulmuşsunuz darısı bize insaalah son 28 günümüz, hastane çantanızda neler vardı gereksiz olanlar, gerekli olanlar acaba
esraizmirli sumce Hayırlı uğurlu olsun Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah 🤲🏻 Size bişey sorucam doktorunuz kaçıncı haftada çatı muayenesini yaptı acaba ☺️