35 haftalık hamileyim. Bebeğim hareket ederken sanki eklemi kıtlıyor gibi hissediyorum. Sanki bi yeri geriliyor ve kıtlıyor gibi oluyor. Çit sesi veya başka bi ses duymuyorum sadece normal hareketinden farklı hissediyorum. Benim gibi olan var mi merak ettim. Her hareketinde olmuyor bu ve hep sağ tarafımda oluyor. Çarsamba kontrolüm var doktoruma da sorucam