Nazlnisaa Kızlar 4 gün önce normal doğum yaptım otururken karnıma acayip sancı giriyor ama dolaşırken yok normal mi? Ve çok dikişim oldu yırtılmadan dolayı çabucak iyileşmesi için ne yaptınız 😔
ikincimucizemmmm Nazlnisaa temizliğine dikkat et canım tam anlamıyla 20. Gün iyi olmuştu. Batikon ve ilaçlarını düzenli kullan gergin daha iyi hissedeceksin
Dilaam Nazlnisaa her tuvaletten sonra suyla yıkayıp güzelce kurutup batikon sur ilaç verdiyse düzenli kullan ve kuru tut benim 10 güne dikislerim düşmustu cogu
35rabia Nazlnisaa Benim de dikişlerim çoktu birde ödem yapıp şişmişlerdi çok kötüydü gerçekten tek çare doktorun bana dediği hergün duş alıp duştan sonra o bölgenin saç kurutma makinesiyle kurut dedi o kadar iyi geldi ki anlatamam 37.haftadayim şuan Buda normal olursa aynı şeyi yapicam batikon falan faydasını görmedim ben
ysfali06 Nazlnisaa bugün bnmde 5 gün oldu doğum yapalı kontrole gittiğimde doktor çok iyi bakmışsın iyi görünüyor dikişler in dedi. Doğumdan snra bana Bi toz aldırdı adını bilmiyorum 1 litre suya karıştırıyorum. Sarı Bi su oluyor. Her wcden snra onunla temizle kesinlikle suyla temizleme ve büyük tuvaletin bulaşmasın dikişlere dedi. Birde bu işlemden snra saç kurutma makinesiyle kurutmamı söyledi. Bunların hepsini yaptım ama dün akşam çok sızladı aha ddm dikişlerim tutmadı açıldı mı yoksa diye. Bugün gittiğimde doktor iyi deyince içim rahatladı. Ama yine de sızlıyor arada. Ayakta çok durunca geriliyor otururken bazen batıyor falan ama o da zamanla geçecek kolay değil dikiş atıldı sonuçta 🤷♀️
Mom2525 Dilaam lohusayken kuru tutulabiliyormu yani devamlı bir kan gelişi varken bende onu merak ediyorum
GFOK21 Kızlar bende şunu sorayım tuvalette yıkanırken acıyomu yani suyun sıcak soğuk olması veya hani yıkarken elin temas etmesi acı veriyormu Nedense kafamda yaraya tuz basar gibi acı olur gibime geliyor
Nazlnisaa GFOK21 yok canım elin teması acıtmıyor. Ama yine de çekiniyor insan yumuşak davranıyorsun. Su da Aşırı sıcak soğuk olmayacak tabi
35rabia Nazlnisaa mutlaka dene canim bak hemen dikişler düşüyor zaten kurutmanin sıcağına sanırım çok iyi geliyordu bana beni o düzeltti ayağa kalkabildim
GFOK21 Nazlnisaa evet anlatınca bile çekiniyorum baya bu ilk gebelikte kesiksiz doğuranlara çok özeniyorum ya
35rabia Margaret Dikişler zor tabiki canim kolay olmuyor ama 1 haftada iste geçiyor 1 hafta sabretmen gerek dikkat etmenn gerek kabız olup zorlamaman lazim hassa olacaksın yani geçene kadar
Margaret 35rabia ben gebe bile değilim. Böyle her duyduğum okuduğum şey beni korkutuyor vazgeçiyorum. Sonra iyi şeyler okuyorum karar veriyorum. Sonra tekrar kötü şey okuyorum vazgeçiyorum :D Durumum fenaa
35rabia Margaret öyle miiii memnun oldum canım 🥰 Aaaa öyle şey olur mu korkacak bisey değil bu anne olmak bu dünyadaki en güzel şey sen zaten bebeğin yanındayken o dikili hissetmiyorsun bile anne olmak böyle birsey yine olsa yine çekmeye razıyım ben ve benim ilk çok zor olmasına rağmen bak yine hamileyim 37 haftadayim doğuma çok az kaldı ve aralarında bir buçuk yaş var sadece bi kardeşi olsun istedim anne olmak herseye değer valla o duyguyu yaşamak için hersey verilir ❤
Margaret 35rabia Çok çok tebrik ederim . Arasını sık yapmanız iyi olmuş arkadaş ihtiyacı olmadan büyürler. hemde sizin konforunuz icin ikisi bir aradan çıkmış olur. Darısi inşallah doğru zamanda bana :)
Dilaam Mom2525 sürekli ped değiştirirsiniz ve sürekli yıkayıp kurulayın batikon sürerseniz sorun olmuyor
35rabia Margaret Teşekkür ederim canım benim ❤ Tabikide o kadar korkutucu birsey olsa inan ben cesaret edemezdim ki birde daha küçük bir oğlum olmasına rağmen ama dediğim gibi herseye değer herseye onlar bir yürüsün bi koşsun bi sana gülsün bak o zaman nasıl değişiyor dünyan inşallah darısı senin başına olsun sağlıkla inşallah Allah sanada nasip etsin 🤲❤
Bebekimmmm Nazlnisaa Lavabodan sonra ılık su dök peceteyi hafif hafif vurarak kurut ben bişey kullanmadım bu şekilde 20 günde iyileşti çok şükür