Arkadaşlar ben hesaplama yaptım da sizlerde yardımcı olurmusunuz ikili tarama yaptıracagım da 12. Haftada
şuan 10+3 haftalığım
nisanın 14 de 12 . Haftamda oluyorm yanliş hesaplama yapmadıysam eğer sizlerde bi bakabilirmisiniz devlete gideceğim yer açılmiş doğru ise hemen alıcam