Minnosunannesiii Kizlar eczanelerde satılan baby we sanırım kullanan var mi acaba memnun mu ismi de tam hatırlamıyorum ama boyle birşeydi
Nilaylks Minnosunannesiii wee baby ise bende aldım ama akıttığını çok duydum artık şans işi mi bilmiyorum ama burda çok okudum akıtıyor diye avent aldım indirimden indirimli olmasaydı lansinoh alacaktım ona da güzel demişlerdi
Minnosunannesiii Dilekcnkn avent çok memnun olan var bende eğer çokta büyük bir fark yoksa alayim dedim fiyat olarak fark çok fazla çünkü
Dilekcnkn Minnosunannesiii evet ben ilk oğlumda wee ikincisiden avent kullandım şimdi duruma göre bakacağım artık malum bez falan zorlıycak bizi baya
Minnosunannesiii Nilaylks sanirim bu adini tam bilmiyordum zaten ucuz pahali degil olmadı bunu alir bakarım olmadı avente geçerim
Nilaylks Minnosunannesiii bende aldım emzikte aldım avent aldım dursun sonuçta kullanılacak şeyler sizde öyle yapabilirsiniz akıtırsa hemen ulaşmak kolay ama size tavsiyem internetten bakın eczanelerde daha pahalı oluyormuş 😊
yesilkahve Wee baby nin büyük ve küçük cam biberonu aldım, damak yapısı için özel üretilmiş olanlardan. Avent kadar pahalı değil ve bence gayet güzel inşallah oğlum da doğunca beğenir