seliminannesii bende 38+2 yim hiç bir belirti ağrı falan yok bu gidişle ben de doğurmicam galiba😂 bayramda gelir belki dedim gelmiyor daha rahat sanki tatlıları yedikçe 😍 görenler bana da diyor dağa dogmadimi ne zaman doğacak ne kadar kaldı tamam yeter doğur artık sevelim diye ben de istiyorum ama o daha gelmek istemiyo 😅😀