Fatos007 bence koymayın sütünüzün yeteceğini ve geleceğini düşünün. Psikolojinizi nasıl şekillendirirseniz öyle olur. Ben 33 haftalık doğum yaptım sütüm hemen geldi. Pompaya ihtiyac olursa zaten hastanede bulunuyor. Bebeğim yoğun bakıma girmeseydi emzirirdim ben o sebeple pompa kullandım ama sütüm geliyordu şırıl şırıl.