Kızlar sezeryanda 40ı bekliyomuyuz?kaçıncı haftada alıyo doktor bebeği?
Nergsozdemr gelişim durumuna bağlı ama benim doktorum 38 den sonra alırız demişti
Nergsozdemr 38+5 te aldi canim doktorum
Nergsozdemr genelde 38den sonra 39 dan gün alinca tabi bir sorun yoksa
Gelişimine göre demişti ama ilk gebelikte 39.haftayı bekliyor doktorum
İlk gebelikse 39 da alıyorlar 💓
38+5 de olcak benim sezeryanım