Arkadaslar buraya yazdigim ve bu talepte bulundugum icin utaniyorum k bakmayın normalde yesil kartim vardi ilaci 10 liraya aliyordum fakat nasil oldu anlamadim suresimi doldu şuan guvencem gorunmuyo ve progestani eczanede 75iraya veriyolar. Bu ilacida doguma kadar kullanmam gerekli. Elinde fazla olan kullanmayaniniz varmi kargoyla bana gonderebilecek. Suanda ilacı alacak gucüm yok.