Monarosaa ben pazar günü eşim de evdeyken kendimi denemek adına tuttum. Hamileliğin başından beri yoğun bir idrar yolu enfeksiyonum var ve su içemediğim için kötü oldum baya hele ki son 2-3 saatte. Muhtemelen bir gün tutup bir gün tutmam o şekilde ilerlerim. Bu arada ben normalde sabahları aşırı aç uyanan biriyim sıfır açlıktım yani bütün gün enfeksiyon hariç hiçbir şey olmadı, Allah veriyor sabrını bence açlığın ☺️