Kızlar beta ikigunde bir iki katı arttı 50 den 700 e geldim cuma günü kese gozukmedi betaya bakıldı 500 e düştü cumartesi Pazar bekledim bugün tekrar verdim 1000 e çıkmış doktorum duruma sasirdi ikigun snra bidaha kan verelim ama sağlıklı gebelik değil iğneyle sonlandiralim dedi iğneyle sonlandirma dan snra 6 aya rahim toparlaniomus daha öncesinde bir kürtaşim var 8 ay oldu iğneyle sonlandirmak bilemedim yaşayan varmı