Sevilayyy Bizde duruya karar vermiştik ama bir türlü içime sinmedi belkide etrafımda cok duru var diyedir
senanur Nadidebartu son zamanlarda hep duru ismini koyuyolar bizim veletler büyüdüğünde sınıflar duru ismiyle dolu olcak . duru koyma derim tabi senin kararın 🤗