Nurtrky bende bugün sonucumu öğrendim. Bütün herşey güzel çıktı sonuçlar ense kalınlığı falan.doktor bebekte moleküler olarak bi sıkıntı yok dedi. Fakat doktor yaşa göre orta risklisinz dedi yaşım 25. Pek bi açıklama da yapmadı aklıma takıldı bi fikriniz var mı acaba