Gamzissss Havva1995 Yaaaaa ama ilk bebeğiyse yanında da büyüğü falan yolda telaş etmesi normal değil mi ☺️☺️ Sonuçta yaşayarak öğreniyoruz herseyi ☺️
Havva1995 Gamzissss kııız sakıza kadar neler yiyoruz neler yutuyoruz garibime gitti 🤭❤️ Belkide haklısın 🙈
Gamzissss Havva1995 Sende haklısın ona bakarsan kola zararlı içeyim sigara zararlı içmeyin diyorlar ama içiyoruz içiyorlar ☺️☺️☺️
Minnosunannesiii Havva1995 ben sakiza hala gülüyorum 😂😂😂 mesela o sakiz ağzımızdan direk karnimiza mi gidiyor şoooo bağırsaklar ne ise yariyo acaba yada mide diye birşey var acaba sakiz oraya hoppiidiii yapip bebişemi gidiyo🤣
iremibrahim Havva1995 geçen benimde dişim kırılıp yanlışlıkla ufak yutmuşum sonradan fark ettim annem eşim ablam yanımdaydı baya güldülerdi bana ama ınsan panik yapıyor 😂😂