gncars 11 haftalık olup bulantısı devam eden var mı? Hiç bir şey yiyemiyorum iştahla ilaç kullandığım halde devam ediyor ne zaman geçer sizce ya da ne zaman azalır ?
ArzuztrkSavran gncars ilk 3 ay bende çok kötüydüm Birtek sabah kahvaltısı vardı boş mideye bile kustuğumu bilirim ama geçer inşallah 🙏
Enesefe 3 ay dolunca biter tamamen normalde ama o binyeden bünyeye farkeder siz midenizi bastıracak şeyler yiyin çubuk krker tuzlu bisküvi falan
Gamze772 Ayy canım allah yardımcın olsun ben çok çektim tam olarak 17 haftada geçti bnim tabi bünyeden bünyeye değişiyor
gncars Gamze772 inş biter bi an önce canım yemek yemek buzdolabına yaklaşmak mutfağa girmek işkence 😞
Gamze772 Yani benim 4ayı tamamlayana kadar sürdü tabi üçüncü aydan sonra hafifliyo 4denra rahatlıyorsun
ayeyyub Bende de öyle çok bulantılarım oluyor 12haftalıkız hatta bugün dün ne kadar kusdum yani insandan insana deyişiyor bence
Gamze772 Dışarıdan yemeğe çalış o zaman biraz yiyebiliyorsun ben hiç soğan yeşil biber içerisinde olan yemekler yiyemiyordum benim ailemde yanımda değil anneler filan yakınsa onlarda yemek ye mesela ben bir ay annemin yanına gitmiştim az kalmış ikaç kullanmasan daha iyi ben çok kötü oldum yinede kullanmadım
Gamze772 Canım birde bulgur mideyi çok rahatsız ediyor sindirimi çok zor ki bizim sindirim sistemimiz yavaşladığı için böyle oluyor bu bi kaç hafata bulgur çok yeme daha rahat olursun ben kitabını yazdım resmen ne iyi geliyor ne gelmiyor die asla yemiyordum onları🤣😂
gncars Gamze772 canım tüm Ramazan annemlerdeydik nerdeyse evimizi özledik ama bi süre daha katlanıcaz artık inş en kısa zamanda geçer 😔😔
Gamze772 Pirinç az pişmiş olmasın parates fırında olabilir meselaböyle hafif kokusuz şeyler yemeye çalış bebişin için👶🏻
Cgla Bende 12 haftalik oldum hala gececek.bastiriyorum biraz krakerlerle felan ama iştahla bende yemek yiyemiyorum malesef. 1 bucuk aydir boyleyim😔
ayeyyub Evet ya ben de ac karına kusuyorum falan çok zormuş ALLAH her kese Kolaylık VERSİN İN ŞA ALLAH