Bende üç dört yudum içmiştim Ocak ayında . Şaraptan bir şey olmaz , portakalda bile 2 taneden sonrası alkole dönüşüyor vücutta :) olur o kadar.
Sigara kadar zararlı yok şarabın. Ama rakı falan ağır gelebilir diye hiç içmedim zaten pek sevmem içkiyi kırk yılda bir canım çeker :)