Gulbeyazk Kbrrrra medar musa yılmaz canım ona gitmiştim bi ara ilgili bi doktor adatıp dan herhangi bi doktora hiç gitmedim
Sibel54 Kbrrrra adatıpta filiz hanıma gıdıyorum ılk dogumumdada ona gıtmıstım elı cok hafif sımdı 2. Gebelık yıne tercıhim kendısı😊
Iremozer Kbrrrra canım ben haftaya için Reyhan hanımdan randevu aldım tanıdık gitmişti çok memnundu bende ona gitmeye karar verdim randevuları falan hep dolu 10 gün önceden randevu zor buldum ben Ertan bey daha açıklama yapmadı bide yapacam demişti
btlsrkn-04 Kbrrrra muayenesi çok güzel ve öyle kısa sürmüyor çok tatlı dilli bir doktor bütün sorularınızı gayet güzel içinizi rahatlatıcak şekilde cevaplıyor ben her kontrolden çok memnun bir şekilde ayrılıyorum kendisinden☺️🙏
Kbrrrra Burcuseyy evet canim 1 haftadir allak bullak oldum doktor arama telasindan dogumada az kaldi adatipta tuba düzcani onermislerdi bi bak istersen sende yorumlarina baktim hepsi olumlu
Iremozer Kbrrrra zaten sistemde randevuları kapalı artık Ertan beyin hastaneye de sordum ayrıldı dedi
Burcuseyy Eda115354 hastaneyle ilgili değil kötü birşey duymadim 1. Si erenlerde oturuyorum evime uzak 2. Si eşim Medar ile iş ortağı o sebeple oraya alışığız 🙂