tulay_asya67 34+ 2 deyim bugün itibariyle ..öğlene doğru otururken aşırı hareketliydi bebeğim ve üç kere üst üste çıt sesi geldi karnımdan çok ciddiyim suan istirahat halindeydim yine aynı ses geldi tedirgin olmamı gerektirecek bir durum mu basına gelen var mı ?
Gulsurmeli tulay_asya67 O zamanlarda değilim fakat buradan okuduğum kadarıyla bebeğin eklemlerinden geliyormuş ☺️
tulay_asya67 Gulsurmeli yaaa bende bi bakındım şimdi hemen hemen aynı şeyleri okudum ama insan yine de bi tedirgin oluyo ..😍tskr ederim