Domatesimm 37+3 adet sancısı gibi sancım var vajinama doğru bi ağrı bi ağırlık hissediyorum 🤔 acaba kanala mı giriyor yalancı sancı dedikleri bu mu oluyor. Karnım sertleşiyor ve ağrılı 😶
Sinmn Domatesimm sancılar eşit zaman aralıklarında geliyor mu ? Doğum sancısının en belirgin özelliği eşit aralıklarla gelmesidir
Sema99 Domatesimm belirisiz geliyorsa saatı saatini tutmuyorsa geçiyorsa yalancı sancıdır bende 37+3üm bende suan öleyim ara ara gelip gidiyor sancı dk başı düzenli geliyorsa kesilmeden gerçek sancıdır
Sinmn Domatesimm düzenli değilse yalancı sancıdır.. doğum sancısı eşit aralıklı oluyor ve gittikçe şiddetleniyor, ortalama da bir dakika kadar sürüyor