TugceSmile 12 de başladım kullanmaya. 30 haftamdayım çatlak olmadı şu ana kadar ama şimdiden sonrasına garanti veremem. Çünkü bazen me yaparsak yapalım vücuttan kaynaklı oluyor o çatlaklar. Hiç krem ve yağ kullanmayanların çatlama olmuyor kullananların çatlayabiliyor gene de önlemi almak lazım. Ben gece yatarken Hindistan cevizi yağı sürüyorum karnıma göğüs bölgeme basen ve bacaklarıma. Sabah kalkınca da zerya nın çatlak önleyici kremini almıştım onu sürüyorum şu ana kadar çatlak yaşamadım. Her duştan sonra da vücuduma nemlendirici sürüyorum ama önceden de hep sürerdim etkisi varmıdır şu anki durumumla bilmiyorum. 😇