Merhaba kizlar 24+4 den selamlar bebisleriniz nasıllar bakalim bizimki çok iyi cok sukur seker yuklemesinede girdik🤗yanliz kafama bisey takildi doktorum 38+2 de alirim dedi sezeryan erken aliyoruz dedi aranizda 2.ci gebeliğim bu arada 38.+2 de doğum yapan varmi bi sıkıntı yasadinizmi🙏