Benim 5 haftalıkken başladı şu an 16 haftalık en son geçen hafta yine oldu çok kanamam oluyordu ama fitil ve progestan iğne kullanıyorum bence doktorunla görüşmende fayda var en azından içini rahatlatacak bir şey söyler ilaç verir önlem almış olursun bi sıkıntı yoktur inşallahhh 🙏🏽