metehaninannesiii çoğunluk yazmış ama ben de lcw bol paça pantolon aldım. Pantolon ama evde de giyilebilir bi kumaş tek giydiğim o diyebilirim. Beli lastikli. Bedeni de normalde alt bedenim 38-40 tır ben 42 aldım şu an beşinci aydayım rahat rahat giyiyorum son aylarda bilemem. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pantolon/4891337/1430876 Bendeki bu