Ynccelik
İnşallah erken doğum belirtisi değildir. Sorunda okudum benimde erken doğum riskim var. 1 haftadır yatış verdi doktorum. Oturmam bile yasak. Belki de dediğin gibi doğum yaklaştığı için Süt hazırlıyordur göğüslerimz. Bir daha da olmadı benim.