[silindi] öncelikle şunu belirteyim cidden bu kadarcık sürede kafama taktığın için şaşırıyorum..elhamdulillah birşey olmaz ve zaten bedenimiz henüz bu duruma hazır olmadıkları için bir sene bekleyin deniyor. Adetimiz bile strese bağlı iken 10 gün ertelenebilir diye doktorlar adet gecikmesinden 10 gün sonra test yapın dediler…6 yıllık evliliğimde tecrübeyle sabit tek şey kafaya takmamak oldu..6 YIL diyorum dikkatini çekerim ve doktorlar hiç birşeyim yok dedi..ilk üç buçuk sene vajinusmustum ilişki olmadı, üç buçuk senenin sonunda ise düzenli bir ilişkimiz olmadı buna rağmen kafayı takıyor ve sadece bebek için ilişki dener olmuştuk ne eşim beni ne ben eşimi istemeden ilişki yaşar olmuştuk buda bizi yıprattı ve olayı akışına bıraktık…ben rahim filmi çekildim o sırada bir kimyasal gebelik yaşamıştım ve sağ tüpün tıkalı dediler. Ameliyat olmazsanda olur diğer tüpün açık dediler..bende zaten pandemi var diye ameliyattan çekindim ve istemedim doktordan Aralık ayına kadar düşünebilir miyim dedim haziran ayındaydım.. aman dedim olursa olur olmazsa ameliyat olurum ne yaparım ya dedim ve eşimle o ay hiç bişey düşünmedik bebek fikrini ertelemiştik ne zaman olursa diye ve o ay Rabbim nasip etti ama bebeğim 5 aylıkken karnımda vefat etti.. şuan ise tamamen akışına bıraktım… o ilaçta bildiğim kadarıyla stres azaltıcı..yani demem o ki o değerin strese bağlı artıyor..sen kafanı taktıkça o ilaç o değeri düşürmek için..azcık rahatla eşinle çocuk iiçin değil birbirinizi sevdiğiniz arzuladığınız için birlikte olun ve bu ay olmazsa bir dahakiay olur elhamdulillah birşeyim yokmuş diye kendine telkinde bulun…ben o dostinexi üç ay kullandım ama stresi azaltamadım sonuç alamadım..o yüzden altını çizerek söylüyorum azcık stresten uzaklaş.. ve Rabbim hayırlısını nasip etsin diye de da etmeyi unutma…çözümsüz hiç birşey yok Allah’ın izniyle 🤲🏻