Melek12 Zeynep lina koyacagız kızımın ısmını guzelmı sızce ve ıkısını bırden kullanmak ıstıyorum kulaga hos gelıyormu sızce
Melikeyigit Melek12 evet guzel canım ama iki isimle cagirmazlar bence bizde yigit sıraç koyduk yigit diyorlar .😅
Kbrazcan Bizde zeynep gülce koycaz inşAllah anne,baba olarak siz derseniz herkes öyle alışır diye düşünüyorum ☺️
Enesefe Sen nasıl cagirirsan öyle alışır herkes mesela benim ilk oğlumun adı ahmet efe ben ikisini birden söylüyorum herkes öyle alıştı
Edos Arkadaslara katiliyorum sen nasil hitap edersen o sekilde gider. Israrla ikinci ismi oldugunuda dile getirirsin soylemeyenlere. Ama okulunda tek isim kullanirlar genellikle ☺
Enesefe Oğlum anaokuluna gitti bu sene öğretmen i bir kac kere tek isimle çağırmış oğlum öğretmenine benim iki ismim var öğretmenim öyle soylemezseniz annem çok kızar demiş yani çocuğa da aşılamak lazim😀😀