Benim de sadece 2 yumurtam vardı ve doktorum yumurta sayısı az olduğundan 5. günü bekleyip riske atmayalım çünkü embriyolar için en uygun yaşam alanı anne rahmidir demişti. Sonuç itibariyle 2 yumurtayı aldılar ikisi de sağlıklı çıktı ve döllendi, 3. gününde de 2 sini de transfer ettiler biri tutundu. Şuan 14 haftalık hamileyim. Ben de yumurta biriktirme yani havuz yöntemi deniliyor onun için sormuştum doktoruma acaba bekleyip daha fazla yumurta toplamalı mıyız diye ama kendisi ama bizim ihtiyacımız olanın bir sağlıklı yumurta olduğunu söylemişti, iyi ki de dinlemişim doktorumu. İnşallah sonu da güzel olur, sizin için de hayırlısı olur umarım 🙏