Merhabalar , ilk hamileliğimde 35. Haftamda başladı özellikle geceleri cok kasıntı oluyordu. Bacak kalça ve kollarımda cok oluyordu kabarana kadat kaşıyordum birsey hormonunun yükselmesinden ( hatırlayamadım şimdi)kaynaklı demişti drum kan tahlili istemişti. Bir losyon vermişti kaşıntı için. Drunuza bi danışın ilacı var benim doğuma kadar sürmüştü