Sezeyan ile dogum yaptim kanamam ilk günlerde azar azar geldi 20 günde bitmişti fakat kırkımın çıkmasına 1 hafta kala tekrar başladı fakat ilk günler Zeytin ezmesi gibi sonraki günler normal kana döndü dün kirkim çıktı ama hala kanama devam ediyor.Bilgili birileri varsa yardımcı olur musunuz luften