CansuBb Glsm_94 Çok normal, akşamları hele daha çok şişebilirsin canım gazdan dolayı 😊 Mide bulantın ve kusman olmaz umarım, rahat bir hamilelik geçirmen dileği ile 😍
Seda344 Glsm_94 ben soda ve kefir içiyorum. Çok iyi geliyor şişkinliğe. Kabızlığı da engelliyor tatlım. Kullan sende. Bana doktorum önerdi