Merhabalar, 19+2 günlük gebeyim. Bir haftadır sağ göğsümün altında bazen batma, bazen sızlama oluyor. Göğüsleri iyi biriyim acaba sütyen mi sıkıyor diye düşündüm. Birşey batıyor sanki kemik gibi. Ama 2 gündür çıkartıyorum yine oluyor. Acaba normal bir şey mi başına gelen bilgisi olan var mı ? Doktor randevuma da daha 2 hafta var olmadı arayıp soracağım.