Zeynep_18 İki hafta öncesi idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım, 1 hafta sonra tekrar gittim doktorum enfeksiyonun geçtiğini söyledi. Bugün tekrar sarı akıntı gelmeye başladı ama kokusu vs yok. Sizce neden oluyor yani enfeksiyondan mı?
tugbao Zeynep_18 canim bugun doktora sordum. kokusuz ve yanma yapmiyosa normal dedi. hormonlar sebebiyle oluyormus :)
midekoruyucu Zeynep_18 ben kendimi bildim bileli aynı akıntım var herhangi bi enfeksiyonum da yok çok şükür. Sadece eskiden bu akıntı adet olacağım zaman artardı gebelikten sonra miktarı arttı 🙈
Elfelf475 Zeynep_18 bende de oluyor bu hafta başladı 9. Haftadayım koku ve idrar yanması yoksa kaşıntı yoksa normal dedi 😊
MervErdo Kaç haftalıksınız benim 35ten sonra arttı baya doktorum doğum için vücudun hazırlanıyo rahimde yumuşamadan dolayı normal o akıntılar demişti
Zeynep_18 Elfelf475 12. Haftada azaldı benim ama hâlâ mide bulantısı ilacı içiyorum içmediğimde hassasiyet başlıyor 😂
Kediannesi123 Zeynep_18 burda çoğu kişi normal yazıyor ama benim doktorum da her sarı akıntı olduğun da mutlaka ilaç başlatıyor. Kokusuz ve kaşıntısınız olsa bile 🤷🏼♀️
Kediannesi123 Zeynep_18 yani bu konu da doktorlar da 2 ye ayrılıyor sanırım çünkü benim de senin gibi oldu antibiyotik ve fitil kullandım bitti akıntı bir hafta sonra tekrar başladı Bol su falan da içiyorum ama hiç etki etmiyor gibi