Evinongann aynen öyleeee bide benim odam da yok evim 2+1 şuan ona bi bebek odası yapmycağım hemde dediğin gibi ilerde değişeceği için kendimi öyle aman aman masraflara sokmuyorum hastane çantalarına bakıyorum o zaman bile şoka giriyorum bebek hepsini bir günde giyiyo mu diye evet hevesliyiz elbette ama ben abartmamak taraftarıyım herşeyi 🙄🙄