Acelecigebe Merhaba,28+1 deyim bebek kıyafetleri hangi hafta da hazır olmalı? Yıkama,ütüleme, ev temizliği ,hastane çantası hangi tarihlerde hazır olmalı🙄 Deneyimli annelerin yardımını istiyorum🤗
zeynepylmz Acelecigebe ben 30.haftada hazır ettim her şeyi ne olur ne olmaz diye,sağlıkla gelsin bebeğiniz 🌸
Minnosunannesiii Acelecigebe 33 deyim henüz hiçbirşey hazir değil yani kiyafetlerimi filan tamamladım ama beşiği odasi filan kaldi bu hafta inşaallah temizligimi yapip besigini dolabini hazir edip kiyafetleri yıkayıp utuleyip çantamı hazırlayacam bunları yapmam da 35.haftayı bukacaktir
Serifeisitmir Acelecigebe sana bagli canim agirlasma durumuna ben senin haftalarinda rahattim gece biraktim cok zorlandim herseyin hazirla 1 hafataya yika ütüle kaldir
Krizantem_ Acelecigebe Bende 29+3 . Dolabı bir türlü gelemedi bebeğimin onu bekliyorum 🙄 inşallah bu hafta gelecek bende yıkayıp hazırlamaya başlayacağım. Erken doğumdan çok korkuyorum bence 30a gelince hazırlanmaya başlamalı ne olur ne olmaz…
Acelecigebe Minnosunannesiii ben alınması gereken her şeyi tamamladım sadece düzen işleri kaldı,sağlıkla gelsin yavrunuz 🥰
Acelecigebe Serifeisitmir aslında ağırlaşma vs söz konusu değil ama şimdi yıkasam kaldırsam erken mi diye düşünüyorum🙄
Acelecigebe Krizantem_ benim ilk bebeğim o yüzden biraz acemiyim sizlere danışmak istedim,sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰
ilkannelikkk Acelecigebe Canınız ne zaman isterse o zaman yapın erken ya da geç sonuçta bunlar yapılıcak şeyler kıyafetleri yıkayıp kaldırın zaten kirlenmiyo 🌸
ogrencianne35 Acelecigebe 27 yaşındayım ve ilk bebeğim. 29.haftaya gireceğiz kıyafetleri yıkadım. kurusunlar utuleyecegim gebeligimi pijamami bebek bezini aldım besigi aldık sepet beşik erken doğum riskim var diye hallettim ben yani yoksa bu kdr erken hazirlarmiydim bilmiyorum şampuanı yıkamak için küveti filan herşeyi tamam ecz uğrayacağım bu hafta işte pişik kremi göğüs ucu kremi filan alacağım eksiklerim var halletmeye çalışıyorum yavaş yavaş
Semashbl Acelecigebe ben 29+1 im Daha önce bu konuyla ilgili açılan postlarda erken doğum riski yokken bile erken doğum olup sıkıştık diyen arkadaşlar olmuştu hem bu yüzden hem de 32 den sonra çalışmayı düşündüğüm için halledeceğim bu günlerde sonrasında daha ev temizliği var çünkü ikisini birden sonraya bırakırsam çok zorlanırım diye düşünüyorum bakalım 🤷
3prensesannesiii Acelecigebe Bende 26+5 im dün akşam hazırladım biraz erken ama kafam rahatladı en azından 🙈☺️Yıkayıp ütülemeyi daha evvel yapmıştım dünde takım yaptım poşetledim bebek kıyafetlerini öyle çok rahat oluyor 2. Bebeğimde hep öyle yapmıştım hazır elimize geçti
Ozlem23 Acelecigebe ben 33 um eğilmek kalkmak zor geliyo bazen bacağımı kasimaya egilemiyorum 😁 ben 29 da herşeyimi hazırlamıştım iyikide yapmışım
3prensesannesiii Acelecigebe Temizliği de en geç 35. Haftada yapılması lazım bence erken doğum riskine karşı ben sürekli dip köşe cam halı koltuk sildiğim için bugün yine yaptım mesela 🙈durduramıyorum kendimi ☺️