Hayal117 yarın gebe raporum için hastaneye gideceğim kese görünür mü merak ediyorum hesap yapmak istiyorum ama beta değerini 2 ile mi çarpmamız gerek 2 günde 2 katı artıyor ama nasıl işlem yaparak tahmin yürütebilirim
Sineemiis Hayal117 22 Mart 671 26 Mart 3300 çıkmış benimde . 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyormuş bende yarın gidicem nasipse
Hayal117 Arzu_94 şansa ilk genelikle aynı son adet tarihi onun ultrason görüntülerine baktım görünmüş umarım buda görünür
Hayal117 Denizin peki yarın kese görünürse 9 gün sonra gitsem bebeği görürmü özel hastaneye gidicem ilk 10 gün kontrol ücretsiz birde kontrol olarak giderim diye düşündüm
Denizin Hayal117 keseden sonra genelde doktorlar 2 hafta sonra gel der 👍 ama 10 gün sonra gorebılırsın
Hayal117 Denizin aynen öyle ilk bebekte baktılar 15 gün sonra gel bebeğe bakalım dediler ben 9. Gün gittim gördüm 😃
Sineemiis Hayal117 evet ama sadece kese😂 1 hafta 10 gün sonra tekrar gel dedi de 2 haftayı bulur herhalde benim gitmem