Mervee26 aysimaninannesi58 doktorunuza danışın ama emzirilmez diye biliyorum. Allah bağışlasın evlatlarınızı
HavvaK aysimaninannesi58 emzirin bi sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle. Ben 4 ay falan emzirdim. Sonra oğlum 23 aylık oldu bıraktık sadece dikkat etmeniz gereken şey beslenmeniz☺️
[silindi] aysimaninannesi58 Öncelikle hayırlı olsun canım benim bebeğimde 6 aylıktı hamile olduğumu öğrendiğimde şuan oğlum 9 aylık ve 17 haftalık hamileyim ozamandan bu zamana kadar emzirdim emziriyorum sadece sütümde azalma oldu sanırım iyi beslenemedim çok mide bulantılarım tiksintilerim oldu şimdilerde geçmeye başladı yiyorum ve sütümün fazlalaştığını hissettim doktoruma sorduğumda 24. Haftaya kadar emzirebilirsin dedi ama nasıl keserim bilmiyorum çok düşkün. Sende emzirmeye devam edebilirsin çevremdekilerde emzirmiş bi sorun olmamış sadece annede halsizlik çok oluyor ve çok iyi beslenmen gerekiyor.
Nhlsn Benim kızım 17 aylık ev 4 aylık hamileyim bende emziriyorum doğumdan bir ay önce kesmeyi düşünüyorum yapabilirsem. Dr. Diğer bebek için sütün kaliteli olsun istiyorsan bi iki ay önceden kes sütten dedi .
Asyadilan1 Nhlsn kızım 17 aylık iken hamile olduğumu öğrendim 2 3 hafta daha emzirdim sonra kestim. Çünkü bir vücut 3 kişeye zor yetebilir. Kalsiyum protein her konuda..
aysimaninannesi58 [silindi] benim hamileliğim çok kötü geçiyor bu korkutuyor beni. Ama kızıma da kıyamıyorum vicdan azabı çekiyorum resmen
[silindi] aysimaninannesi58 evet daha çok küçük benimde çok zor geçti bu 4 ay çok ilgilenemedim hep ilgi bekledi bide sütten kesseydim hepten kötü olurdu oyüzden kesmenizi istemem
HavvaK aysimaninannesi58 kuruyemiş( badem çeviz fındık gibi ) muhakkak hergün süt yumurta yoğurt meyve yeşillik sebze bunun gibi hem sütününüz kalitesini artıracak hemde yeni bebişin gelişimini sağlayacak şeyler yani
[silindi] aysimaninannesi58 sütüm azaldığı için doymuyordu geceleri çok ağlıyodu yaklaşık 2 3 haftadır keçi sütü veriyorum ben arada da uykuya geçiş için emmekk istiyor gündüzleride olabildiğince azaltmaya çalışıyorum ama tok olsa bile emmek istiyor
[silindi] aysimaninannesi58 onu siz bilirsiniz ben keçi sütü anne sütüne denk diye onu tercih ettim ve 9. Ayda basladim keci sutune 6. Ayinda hamile kaldigimda 9. Aya kadar emzirdim baktim doymuyor oyle karar verdim ama aradada emiyor siz hangisini vermek isterseniz onu verebilirsiniz size kalmis canim
aysimaninannesi58 [silindi] canım kusura bakma seni de yordum ama soracak kimsem yok🤭 odayı ayıracak mısın bebegin doğunca