gulsahaliarya Herkese merhaba🙋♀️ Yıllardır geçmeyen omuz ağrım var. Bazen kolumu kaldırdığımda kıtır kıtır ses bile çıkıyo sırtımdan. Doğumuma az kaldı. Doğumdan bi süre sonra hacamat yaptırmak istiyorum çok faydası olduğunu duydum ama iz kalır mı zararı var mı bunları merak ediyorum yaptıran var mı aranızda ?
33sibel gulsahaliarya iz kalmaz zararı yok peygamberimiz sallahu aleyhi vesselem çok ça önermiştir sünnettir bnde yaptırdım faydalarını çok gördüm hatta iltihap aktı resmen yaptığında
ummuhan-27 gulsahaliarya benim basim cok agriyordu. Sirtimdan yaptirdim 2 kez, bas agrim gecti. Sirtimdan yaptirirken de tek seferde 7 kupa halinde yapildi. Sonrasinda kantoron yagi suruyorsun iz kalmiyor. Hacamatin sifasini gorenlerden ve tavsiye edenlerdenim.
darkblue__ gulsahaliarya ben yaptırdım omuzlarıma sirtima 20 bardak yaptırdım iz kalmadi ve cok faydasini gordum tavsiye ederim😊 benimde ciddi omuz agrilarim vardı cok sukur eskisi gibi degil.bir de yüzüme yaptırdım 4 bardak yuz bardaklari kucuk oluyor onda da iz kalmadi ardina sülük yaptırdım 😄
Tubaaa90 gulsahaliarya ben yaptırdım bi kaç kez ilk hamileliğimde emzirirken çok sırt ağrım oluyordu onun için yaptırdım çok faydası oldu izde kalmadı bu ama yapan kişinin eline bağlı bu hamileliğimdede omuz bölgelerimde ağrı oluyordu onun için yaptırdım gene ağrım kesildi çok şükür
Nhlsn Ben yaptırdım canım iz kalmadı ama arkadaşlarım yaptırdığında iz kaldı . Yapan kişi çok önemli bilen birine yaptır mutlaka . İzmirdeysen gittiğim bayanın bilgilerini verebilirim ☺️
Celibon Ben yaptırdım hiç faydasını görmedim😀belki iki seans falan daha gitsem olurdu ama tüp bebek mevzuları çıkınca kaldı. İz kalmadı yapan hemşireydi bana. Sırtıma 7 kupa, bacaklarıma yaptı 3 er kupa yaptı
Krtalzyn gulsahaliarya peygamber sünnetidir inanarak dini şartlara uygun şekilde yapan biri bulursan yaptır benmde belim ağrıyo yaptırmıştım çok faydasını gördüm geçmişti ağrılarım bazıları sadece jiletleyip kupa basıyo dini şartlara uygun olanı yaptırısan daha faydasını görürsün vucuttaki kirli kanı atmak fayda verir izde kalmıyo hiç
CigdemSenol gulsahaliarya 3 k3z hacamat yaptırmıştım farklı noktalarima. Hiçbir iz kalmıyor. Ayrıca uyku kalitem değişmişti. Hafifliyor insan tavsiye ederim.siddetle
gulsahaliarya CigdemSenol peki düzenli mi yaptırmak gerekiyor yoksa bi kere de bile sonuç alınıyor mu
CigdemSenol gulsahaliarya Hacamat yaptıracağıniz yere sorununuzu anlatın onlar sizi yönlendirecektir 🤗
Mom2525 gulsahaliarya bazı hastalık tedavilerinde örneğin migren gibi sizi seans seans cagiriyor Ama tabiki bir kere yaptırmakla o asıl ermek istedigin huzura eremeyebilsin bir kaç defa gitmekte fayda var aslında yarın aşırı güzel önemli ve altın gün senede bir defa geliyor
Greyfurt gulsahaliarya İz kalmıyor canım eğer işinin ehli ağzı dualı birine yaptır benimde boynumda fıtık düzleşme vardı hamile kalmadan önce baya seans yaptırdım iyi gelmişti tavsiye ederim
Mom2525 gulsahaliarya eklem sorunu yaşardım küçüklüğümde hatta okulda hiçbir spor dersine katılmadım muaftim doktor tarafından çok hacamat yaptırdım o zamandan beri geçen sene tam 1 buçuk yıl fitness antrenörlüğü yapabildim ağırlıkta kaldırdım kostüm zipladim squat yaptım ki hiç yapamazdim başka her şeye şifası var sadece belirli kişilere yapılmıyor o hastalıklarda zaten yoktur inşallah bizde olacağınız kişi bildiriyor sizi
gulsahaliarya Mom2525 teşekkür ederim ☺️ Aklımda soru işareti kalmadı artık istiyorum kesin. Bi şu doğumu atlatayım da