Mavis40 akşam yediğinle gideceksin doktor sana kaç ml’lik şeker yüklemesi isteyecek seni eczaneye gönderiyor Eczaneden teneke kutu şeklinde alıyorsun Ben çilekli almıştım Onu içmeden gidiyorsun Kan veriyorsun sonra onu içiyorsun sonra bir daha kan veriyorsun bunlar bir saat arayla oluyor yani öyle korkulacak bir şey yok yapılması gerekiyor çünkü burada geçenlerde yine gördük maalesef denk geldi mi bilmiyorum çocuğuna şeker yüklemesi yaptırmayıp kaybeden anneler var çocukta gizli şeker varmış o yüzden riske atmaya değmez. Uzun sürüyor sadece onada yapacak bir seu yok kitap götürdüm ben zaman geçti gitti şükür gün sonu sonuçları doktora gösterdim bir sey çıkmadı 🤲