deletedmom162 Busra228 Sadece kendi fikrim kayra ismi bana göre ağır bir isim gibi geliyor yanında alp daha bir ağırlaşmış sanki başlıca ayrı ayrı ikise de cok güzel isim ama tabiiki de siz daha iyi bilirsiniz 🥰
mommasBoys Busra228 ikisi de ayrı ayrı güzel ama ilk ismin a ile bitip ikinci ismin a ile başlaması söylenişte biraz tuhaf kaçıyor sanki 🤨 bilemedim
Gizemshn Busra228 bu sene ikinci isim olarak Alp meşhur heralde gecen baya gordum. Bende Kerem Alp koyacagim benimkini de yorumlar mısınız sizce nasıl ☺
midekoruyucu Busra228 😂 kız Allah seni 😂 yani az önceki oluşan tuhaflık ortadan kalktı bence, ismi beğenecek olan sizsiniz kötü isim değil 😍
Busra228 midekoruyucu ahahahaha biraz da öyle düşüneyim dedim 😂 daha çok değişir isim doğuma kadar da yinede fikir almak istedim 😍
midekoruyucu Busra228 bu kararsızlıkla öyle görünüyor 🙈umarım beğeneceğiniz ismi bir an önce bulursunuz 😍