Merhabalar hanımlar,
Transfer sonrası 3.günümdeyim. 3.denemem ve buna rağmen ilk denememdeki kadar heyecanla test günümü bekliyorum. Sorunumuz erkek faktörlü sayımız çok az ve tek şans tüp bebek. Bahçeci Fulya hastasıyız.
Transferini yakın zamanda yaptırmış tüp bebek sürecindeki herkesle bu post altında dertleşelim 🥰
Allahım tüm isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻