Merhaba kızlar tahlilden sonra kolum da şişlik ve morluk oldu hadi morluk neyse ama şişlikte olunca endişendim ilk defa böyle bişey başıma geldi hiç morarmazdı bile sizce hemen gidiyim mi hastaneye yoksa önemsizmidir ebe hanıma mesaj attım da henüz görmedi 