haticecerran merhabalar ben Sibel hanımda ilk dogumumu yaptım ve aşırı memnun kaldım avicennadaydi tam 8 ay önce doğumum çok zordu tam 4 saat çatalda yatıp savaştim normal olsun diye ve kalp atışları zayıfladı bebeğimin artık umudumu kestim eşim sezeryan kağıt imzaladı sedye geldi ve sabahın 6 dinsan beri boşa mı çektim diye çok ağladım dayanamadı son kez deniyoruz hadi diyip beni cesaretlendirip normal doğum yaptım sayesinde başka doktor olsa onca saat ugrasmazdi bile ve kordon dolnmisti bebeğimin boynuna ondanda gelmiyordu çok zordu ama avicenna dan ayrılmış çok üzüldum şimdi ikinci kere gebeyim ama çok pahalı sadece muayene 300normal doğum 7 bin yani aşırı yazık günah ya