Beybisiannesi Biz 36 da covid olduk şuan 37. Haftadayız atlatmaya çalışıyoruz bebeğim çok hareketli ve bazen toplanıp rahmime baskı yapıyor sizler de durumlar nasıl 😊 neler yeyip içiyorsunuz bebekleriniz hareketli mi benim ki hiç yerinde durmuyo hareketleri azalmadı 🥴 bu haftaları gösteren rabbime şükürler olsun 🤲🤩🌸
Yasemin0058 Beybisiannesi 😊 37+3 kasıklarımda inanılmaz baskı var bebek hareketlerim azaldı her hafta kontrol gidiyorum şuan için normal doğum görünüyor 😇
efruzzz Beybisiannesi bizde 37+3deyiz normal dogumu bekliyoruz insallah acayip agrilarim var ileriki haftalardan daha da korkar oldum simdiden boyleyse diyorum😅
3441K Beybisiannesi Allah şifa versin canım meyve ye bol bol şifa olsun Allahını izniyle bisey olmaz insaallah zaten ilk haftayi da anlatmışsınz Allah güç kuvvet versin😊🤲 ben öyle cok yiyemiyorum mide bulantısı yaşıyorum hâlâ 37+3 deyim bakalım 😊
3441K Yasemin0058 aynıyız canım bende baya ağırlaştım bebiş aşağı inmiş ama kanala girmemiş dedi doktorum bakalm 😊
Momandteacher 37+1 deyiz. Kızımın hareketleri baya azaldı. Makat pozisyonda hala dönmedi, dönmeye de niyeti yok gibi, sezeryana doğru gidiyoruz. Bakalım yarın kontrolümüz var hayırlısıyla Bi görüp gelelim minnoşu
ilke19- Yaa benim kızımda çok hareketli geceleri uyutmuyor uyutsa tekmeleriyle uyandırıyor maşallahı var sabit durduğu yok. Normal doğum istiyordum ters duruyor sezeryan hazırlamaya çalışıyorum kendimi :( son haftalarımız ya doktor bi ihtimal döner dedi bakalım :)
3441K Yasemin0058 yani bende baskı hissediyorum hep aşağida nst de en fazla 55 çıktı bakiyorum cnku hep ekrana siz bakıyor musunuz kaç yaziyor 😀
Yasemin0058 3441K anlamadığım İÇİN hiç bakmadım ama doktorum henüz sancı çıkmadı dedi bakalım bu Perşembe nasıl olacak